هراس آمریکا از تبدیل شدن ایران به الگوی پیشرفت

سردار قریشی با اشاره به اینکه ظلم ستیری از آرمان های انقلاب است، گفت: مهم ترین علت دشمنی آمریکا با ایران اسلامی، تبدیل شدن ایران اسلامی به الگوی پیشرفت برای جهانیان و کشورهای منطقه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «سید قاسم قریشی»، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای ایران اسلامی بویژه شهدای دانش آموز، گفت: 13 آبان شکوه بصیرت و استکبار ستیزی ملت ایران است.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه سه واقعه یوم الله 13 آبان در شکل دادن نظام جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی داشتهاند اظهارکرد: به لحاظ اهمیت و جایگاه یومالله 13 آبان این روز را بعنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاشتهاند.

 

وی افزود: مهم ترین پیام حوادث 13 آبان، استکبار ستیزی و  ایستادگی در برابر استکبار جهانی، بویژه آمریکا است.

 

ظلم ستیزی از عامل های کینه آمریکا از انقلاب اسلامی است

 

سردار قریشی با اشاره به دلیل دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران، گفت: علت اصلی دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به روحیه استکباری آمریکا و استکبار ستیزی انقلاب اسلامی بر می گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا به دلیل روحیه استکباری و ارتزاق از سرمایه ملت های مظلوم، به سرقت سرمایه های ملت های مظلوم عادت دارد.

 

سردار قریشی با بیان اینکه آمریکا تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سرمایه های ایران را هم به یغما می برد، افزود:  این در حالی است که انقلاب اسلامی ماهیت ضد استکباری و روحیه آزادگی دارد.

روحیه دفاع از مظلوم از عامل کینه دشمنان از نظام مقدس اسلامی است

 

سخنران مراسم 13 آبان در خرم آباد، ادامه داد: روحیه دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی از مهم ترین عامل های کینه مستکبران بویژه آمریکا از انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد:ایستادگی در برابر ظلم از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی است و امام راحل از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به دخالت های آمریکا ایستادگی کرد و قاطعانه دست مستکبران را از سرنوشت ایران اسلامی کوتاه کرد.

 

سردار قریشی افزود: رشد ایران اسلامی از یک کشور جهان سومی به یک کشور فرا منطقه ای از دیگر عامل های دشمنی دنیای استکباری با انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در حال مبارزه با دنیای استکبار، تحریم های ظالمانه و... به  پیشرفت در عرصه تکنولوژی دست یافته است، افزود: دنیای استکبار از الگو شدن جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه و جهان واهمه دارد.

حراس دشمنان از تبدیل شدن ایران اسلامی به عنوان الگوی پیشرفت

 

سردار قریشی افزود: بحث اصلی دشمنی آمریکا و دنیای استکبار با جمهوری اسلامی ایران در تبدیل شدن ایران اسلامی به عنوان الگوی پیشرفت و ظلم ستیزی برای  جهانیان است.

 

وی تصریح کرد: به همین دلیل است که در آمریکا و دنیای استکبار به بهانه های مختلف و از راه های مختلف در حال مبارزه و به فکر ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند.

 

رشد و پیشرفت، مهم ترین علت دشمنی  آمریکا با ایران اسلامی است

 

سردار قریشی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ دشمنی آغازگرانه ای نسبت به هیچ کشوری و آمریکا نداشته است،  ادامه داد: ملت ایران و نظام مقدس اسلامی با اقتداردر برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کند و در برابر زیاده خواهی ها ایستادگی می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان لرستان همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب بوده اند، خاطرنشان کرد: مردم شریف استان لرستان هم در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی چه در غرب، شمال غرب و جنوب غربی کشور نقش ارزشمندی در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

 

سردار قریشی افزود: مردم استان لرستان در دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت، امام راحل و انقلاب اسلامی همواره پیش قدم بوده اند.

کد خبر 1112901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha