پاسخ ایران به جسارت های آمریکا سریع، کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به جنایات مختلف آمریکا در طول تاریخ و دزدی این کشور اشاره کرد و گفت: هر گاه آمریکایی قصد جسارتی داشته باشند پاسخی سریع، کوبنده و پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (14 آبان ماه) در خطبه های نخست نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: همه عزت ها در دست خدا است و در این راستا همه انسان ها به انواع مختلف به دنبال عزت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج راه عزت و دوری از ذلت را تقوا و اطاعت از خدا دانست و گفت: انجام واجبات خدا و دوری از معاصی باعث عزت انسان می شود و عزیز کسی است که سربلند بوده و حق کسی را پایمال نکرده است.

 

وی با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام (ص) فرمود: «اگر کسی عزت دنیا و آخرت را خواهان است، باید از خداوند اطاعت کند، ادامه داد: رفتارهای صحیح و گفتارهای نیک کلمات طیبه هستند و ممکن است برخی گفتارها باعث ایجاد فتنه و اختلاف بین یک خانواده و زن و شوهر شود، اما سخن و اذکاری  که در راستای مصالح انسان ها باشد، باعث رشد و بالندگی انسان به سوی خدا خواهد شد.

 

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، گفت: اگر همه انسان ها تقوا پیشه کنند، همه مشکلات برطرف خواهد شد، اما شیطان با این موضوع مخالفت می کند.

 

امام جمعه یاسوج به دزدی دریایی آمریکایی ها و پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این موضوع اشاره کرد و افزود: نامه اعمال آمریکا سیاه و روسیاهی این کشور با تعرض به ثروت و نفت یک کشور از طریق سرقت آن بیشتر شد و شرمساری دوم این کشور شکست در برابر پاسخ کوبنده سپاه پاسداران بود.

 

وی یادآور شد: اگر آنها پاسخی می دادند از طریق موشک به آنها حمله می شد، سپاه در این رویداد با قایق های تندرو و تجهیزات این نفتکش را به سمت آب های سرزمینی ایران هدایت کردند.

 

آیت الله حسینی به جنایات مختلف آمریکا در طول تاریخ و دزدی این کشور در آب های بین المللی اشاره و اظهار کرد: اگر خواهان نفت هستید بیان شود تا از طریق مبادلات و تعاملات به شما داده شود، اگر مردم شما گرسنه هستند بیان شود تا از طریق مردم ایران با روحیه کریمانه به شما کمک کنند، اما هر گاه آمریکایی قصد جسارتی داشته باشند پاسخی سریع، کوبنده و پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به ادعای ابرقدرتی آمریکا اشاره کرد و اینکه از طرف دیگر اقدام به دزدی دریایی می کند، ادامه داد: نطفه آمریکایی ها در خیانت، غارت و دزدی شکل گرفته است.

 

وی به اظهارات وزیر خارجه لبنان برای دفاع از مردم یمن و ارزش های انسانی اشاره کرد و افزود: عده ای از کشورهای حاشیه خلیج فارس به اظهارات منطقی وزیر خارجه لبنان اعتراض کردند، اما امروز عربستان سعودی برای آمریکایی ها نوکری می کند و حاشیه امنی برای استکبار و استعمار ایجاد کرده است

 

آیت الله حسینی به سکوت مدعیان حقوق بشری در برابر حمله به اظهارات انسان دوستانه وزیر امورخارجه لبنان اشاره کرد و گفت: مسلمانان و آزادگان جهان باید از اندیشه و ارزش های انسانی وزیر امور خارجه لبنان دفاع کنند.

کد خبر 1113200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha