۳۰ آبان آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی «ترنج» است

حجت الاسلام چراغی پور گفت: ۳۰ آبان ماه، آخرین فرصت برای ارسال اثر به اولین جشنواره هنرهای تجسمی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان« ترنج» است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی ترنج، اظهار کرد: اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در قالب اجرای طرح ملی فهما برگزار می شود.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با بیان اینکه این جشنواره در رشته های نقاشی« تکنیک آزاد»، گرافیک« پوستر» عکاسی« دوربین و موبایل»  خوشنویسی( نستعلیق و ثلث) برگزار می شود، افزود: جشنواره ترنج با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل،حوزه هنری اردبیل و ستاد کانون های مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار ۳۰ آبان ماه سال جاری است، ابراز کرد: بخش آزاد این جشنواره ویژه بچه های مساجد است و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می تواند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در اردبیل ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بچه های مسجد مراجعه کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه در بخش کانونی هنرمندان و علاقه‌مندانی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عضویت ندارند می‌توانند آثار خود را در بخش آزاد ارسال نمایند، افزود: اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند آثار خود را در این بخش ارسال و از جوایز این بخش بهره‌مند شوند، همچنین ثبت‌نام این افراد در سایت رسمی کانون‌های مساجد به نام bachehayemasjed.ir صورت می‌گیرد.

 

حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: در بخش روستا و عشایر نیز علاقه‌مندانی که ساکن روستا‌ها هستند یا از عشایر عزیز کشور باشند می‌توانند آثار خود را در این بخش و از سامانه کانون‌های مساجد ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه داوری نهایی و اعلام نتایج  پایان آذر ماه  سال جاری خواهد بود، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز اوایل دی ماه به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان از اعضای کانون های مساجد استان برای شرکت در این جشنواره و ارسال اثر دعوت کرد.

کد خبر 1116382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha