گرفتن روحیه بسیجی از ملت ایران هدف دشمنان است

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه مشکل دشمن داشتن روحیه بسجی است و می‌خواهد این روحیه را از ملت ایران بگیرد، گفت: بسیج در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری موثر و موفق داشته و منشاء خدمات ارزشمندی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام«ناصر صالحی» امروز(شنبه، ۲۹ آبان) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت بسیج با وی که در محل حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج،اظهارکرد: بسیج فرزند شایسته انقلاب و عصاره ملت است.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه بسیج در دهه اول انقلاب در دفاع از کشور و آرمان‌های اسلام و انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کرد و کسی نمی‌تواند این مسئله را انکار کند، افزود: بسیج پس از دوران جنگ تحمیلی نیز در تمامی عرصه‌ها حضوری موثر داشته و منشاء خدمات ارزشمندی بوده است.

 

وی اخلاص را از مهم‌ترین ویژگی بسیجیان برشمرد و تصریح‌کرد: خدمتگزاری بی‌منت دیگر ویژگی بسیجیان است و این نیروی مردمی در همه صحنه‌ها حضور داشته و موفق عمل کرده است.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه مشکل دشمن با ما داشتن روحیه بسجی است و می‌خواهد این روحیه را از ما بگیرد، گفت: سعی کنیم این روحیه را در خود زنده نگه داشته و تقویت کنیم.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه فرهنگ و روحیه بسیجی به سایر کشورها نیز صادر شده است،خاطرنشان‌کرد: صدور فرهنگ و روحیه بسیجی را ما در کشور همسایه عراق و سایر کشورهای منطقه می‌بینیم.

 

*شجره طیبه بسیج روز به روز تنومندتر می‌شود

«بهزاد قنبری» نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یادگار امام خمینی (ره) و شجره طیبه‌ای است که در گلزار انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر و ریشه‌دارتر می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌‎ اینکه بسیجیان در تمامی صحنه‌ها بدون چشمداشت حضور دارند، افزود: بسیجیان خدمت به مردم و کشور را برای خود افتخار می‌دانند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج از مردم و برای مردم است، تصریح‌کرد: بسیجان برای برطرف کردن مشکلات کشور و مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

قنبری گفت: بسیج قدرت‌ساز است و دولت اسلامی باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب استفاده کند.

کد خبر 1118156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha