امروز برخورد با فساد به یک باور و مطالبه عمومی تبدیل شده است

به گفته حجت الاسلام صادقی نیارکی، امروز برخورد با فساد به یک باور و مطالبه عمومی تبدیل شده است که سازمان بازرسی با استفاده از ابزارها بر امر نظارت و بازرسی ها با جدیت اقدام نماید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دادگستری استان زنجان، رییس کل دادگستری زنجان در جلسه شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد : امروز برخورد با فساد به یک باور و مطالبه عمومی تبدیل شده است  که سازمان بازرسی با استفاده از ابزارها بر امر نظارت و بازرسی ها با جدیت اقدام نماید.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با تبریک هفته بسیج گفت: اگر در انجام وظایف تفکر بسیجی  حاکم باشد انحراف نخواهیم داشت و افتخار ما این است که همه بسیجی هستیم و امیدواریم با حرکت در این مسیر خلاء ها را برطرف نماییم

 

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی به عنوان دیده بان بر امر نظارت و بازرسی بر دستگاه ها است، اضافه کرد: اقدامات خوب و بازرسی های اثر گذار سازمان بازرسی بر دستگاه ها با توجه به گزارش مدیر کل بازرسی استان جای تقدیر دارد اگر چه هنوز هم شاهد برخی سوء جریانات و انحرافاتی در تعدادی از دستگاه ها هستیم .

 

رییس شورای قضایی استان زنجان موضوع برخورد با فساد را از وظایف مهم و اصلی سازمان بازرسی برشمرد و بیان کرد: امروز برخورد با فساد به یک باور و مطالبه عمومی تبدیل شده است  که سازمان بازرسی با استفاده از ابزارها بر امر نظارت و بازرسی ها با جدیت اقدام نماید.

 

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه اقدام بهنگام ،فوری و دقیق بر امر نظارت و بازرسی از دستگاه ها بایستی در دستور کار سازمان بازرسی استان قرار گیرد چرا که اگر اقدامات بهنگام نباشد آن وقت شاهد تضییع حقوق مردم و بیت المال خواهیم بود.

عالیترین مقام قضایی استان با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم و اولویت دار در انتصاب مدیران داشتن روحیه فساد ستیزی است، اظهار داشت: اگر مدیری این شاخصه را داشت شاخصه بعدی از قبیل تخصص و توانمندی ملاک قرار گیرد.

 

کد خبر 1118589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha