ضرورت ارتقا سواد رسانه ای/ دشمنان سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده اند

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه امروزه جنگ میان حق و باطل از طریق فضای رسانه‌ای انجام می‌شود گفت: سواد رسانه ای در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز ( دوشنبه، ۱ آذر) در سومین جلسه انتقال تجارب مجموعه‌های مذهبی در راستای دومین جشنواره حبیب اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره های انگیزه فعالیت در هیئت های مذهبی را افزایش می‌دهد.‌

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت رسانه‌ای کردن فعالیت گروهای جهادی و نیروهای انقلابی گفت: خادم واقعی ملت بسیجیان و هیئت‌های مذهبی هستند و طبق فرمایش رهبری فعالیت این گروه‌ها باید رسانه‌ای شود.

 

وی با اشاره به علت نام گذاری جشنواره حبیب و با بیان اینکه شخصیت حبیب در تاریخ اسلام مرد توحیدی و اهل تلاش بود تصریح کرد: انسان باید با تبعیت از اولیای الهی عشق به خدا را به منصه ظهور برساند.

 

مهدوی هدف از برپایی جشنواره حبیب را انعکاس فعالیت تشکل‌های دینی در گیلان دانست و افزود: کار تبلیغی خوبی سال گذشته انجتم شد و امسال برای جدی تر کردن این موضوع باید انعکاس جشنواره در فضای مجازی پررنگ‌تر شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی را نشانه گرفته و از طریق فضای رسانه‌ای درصدد آلوده کردن جامعه است افزود: امروزه جنگ میان حق و باطل از طریق فضای رسانه‌ای انجام می‌شود و نیروهای انقلابی باید به فکر تصرف این فضا به نفع خود باشند.

 

مهدوی با اشاره به جایگاه مؤثر موج سازی رسانه‌ای و فرهنگی در دنیای امروز عنوان داشت: شیعه اهل بیت باید با سواد رسانه‌ای خود از فضای مجازی برای هجوم به باطل بهره ببرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اتخاذ حالت تهاجمی به جای حالت دفاعی در برابر دشمن در زمینه سازی ظهور امام عصر مؤثر است اظهار کرد: جدی گرفتن رسانه و سواد رسانه‌ای موضوعی مهم در این راستا شمرده می‌شود.

کد خبر 1119144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha