ترویج تفکر بسیجی لازمه حرکت در مسیر انقلاب است

حجت‌الاسلام سرلک، بر ضرورت ترویج تفکر بسیجی بین نسل نو تأکید کرد و گفت: نهادینه سازی این مهم لازمه حرکت در مسیر انقلاب و تحقق آرمان ها و اهداف شهدا و انقلاب است.

حجت الاسلام «مهدی سرلک»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: بسیج نهادی بزرگ، انقلابی و مردمی است.

 

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان ارزشی بزرگ بین نسل نو تأکید کرد و افزود: تفکر بسیجی بزودی در سراسر دنیا طنین انداز خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: در گام‌ دوم انقلاب، نوجوانان و جوانان با معرفت و با بصیرت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب راه نورانی شهدا را در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن با تمام توان ادامه می دهند.

 

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: تقویت ایمان، اخلاص معرفت، بصیرت و اخلاق و ارتقاء سطح علم و دانش لازمه حرکت گام دومی های انقلاب اسلامی است.

 

وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ بسیجی و نهادینه سازی روحیه و تفکر بسیجی برای تربیت نسلی انقلابی و حرکت در مسیر انقلاب ضروری است.

 

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: بدون تردید اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های پاک امام و شهدا با دستان نوجوانان و جوانان به قله نهایی خواهد رسید.

 

 

 

کد خبر 1119995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha