حضور و مشارکت مردم موجب تثبیت و تولید قدرت در نظام اسلامی می شود

حجت الاسلام عبدی گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه موجب تثبیت و تولید قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران، گفت: بسیج یک تفکر ایمانی، اعتقادی، ولایی و مردمی است که این فرهنگ باید بیش از پیش تقویت و در جامعه تبیین شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی مردم را یکی از ارکان مهم نظام اسلامی دانست و افزود: بعد از دین اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه مردم از ارکان مهم‌انقلاب اسلامی هستند.

 

وی حضور مردم در صحنه را ضروری دانست و بیان کرد: مردم باید همواره در صحنه و میدان های مختلف نظام اسلامی حضور داشته باشند چرا که حضور مردم موجب تثبیت و تولید قدرت در نظام اسلامی می شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بسیج از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) بود که پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: در ایران حضور مردمی توسط بسیج محقق شده و امروز بسیج مردمی یکی از ارکان مهم کشور است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه بسیج به عنوان یکی از مردمی ترین تشکیلات انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی موثر و راهبردی ایفا می کند، ادامه داد: بسیج با حضور به موقع و آگاهانه خود در عرصه های مختلف نقش مهمی در تثبیت و تولید قدرت برای انقلاب اسلامی داشته است و امروز نیز در همه شرایط و بزنگاه ها شاهد حضور جهادی و بسیجی اقشار مختلف مردم در صحنه هستیم که با حضور و مشارکت خود تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنند.

 

حجت الاسلام عبدی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های شوم و همیشگی دشمنان در طول این سال های اشاره کرد و گفت: بسیج همواره در مقابله با دشمنان داخلی، جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ اقتصادی حضوری مقتدرانه داشته و این حضور خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در راستای تلاش و فعالیت هر چه بیشتر در گام دوم انقلاب نیز گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند ترویج و تقویت فرهنگ و روحیه بسیجی هستیم و در بیانیه گام دوم علاوه بر سبک زندگی دینی، انس با قرآن و معنویت، فرهنگ بسیجی یکی از مولفه های مهم است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

کد خبر 1120102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha