نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات هرمزگان به کار خود پایان داد

دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان هرمزگان پس از یک هفته فعالیت، امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در بندرعباس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « اباذر سالاری » در حاشیه مراسم اختتامیه گفت: در این نمایشگاه، ۷۲ قرارگاه منتخب از ۶۰۰ قرارگاه سراسر استان هرمزگان توانمندی ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی افزود: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای قرارگاه‌های طرح تحول محلات از ۲ سال پیش همزمان با هفته بسیج در بندرعباس برگزار می شود و اقشار مختلف بسیج در این نمایشگاه توانمندی های خود را ارائه‌ می کنند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد: در این نمایشگاه ۷۲ غرفه دایر شده که ازاین تعداد ۶۲ غرفه متعلق به قرارگاه تحول محلات از ۱۵ شهرستان هرمزگان حضور دارند.

 

وی اضافه کرد:۱۰ غرفه دیگر نیز شامل ستاد اقشار و رده های بسیجیان است که به منظور نشان دادن دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات و پشتیبانی از این قرار گاه ها راه اندازی شده است.

 

سالاری هدف از راه اندازی این نمایشگاه را معرفی و نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان و انتقال تجربیات به نسل جوان ذکر کرد.

 

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه این دوره از نمایشگاه، از قرارگاه های تحول محلات هرمزگان قدردانی شد.

 

 

 

 

کد خبر 1120186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha