جذب کمک های مردمی یلدا ویژه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز

میلانی گفت: در آستانه شب یلدا این سنت دیرین مردم ایران، موسسه « تسکین » اقدام به راه اندازی و اعلام فراخوان برای جلب کمک های مردمی نموده است.

«جواد میلانی» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای طرح ویژه برای شب یلدا برای کودکان مبتلا به سرطان با استقبال و مهربانی شهروندان خبر داد.

مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (تسکین) تبریز گفت:این کمپین با همراهی کارآفرینان فعال و سایر نهاد ها و ارگان های استان آذربایجان شرقی با هدف تامین هزینه های درمانی و  دارویی قهرمانان کوچک «تسکین» اجرا می گردد.

میلانی افزود: این  کمپین از ۲۰ الی ۳۰ آذر ۱۴۰۰ اجرا می گردد و در جهت جمع آوری کمک های مردمی برای تامین اعتبار هزینه های درمانی کودکان تحت پوشش خواهد بود.

وی تصریح کرد: موسسه تسکین، از عموم مردم خیرخواه و نوع دوست همراه دعوت  می کند تا کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۳۱۲۴-۱۱۴۴-۳۳۷۸-۶۱۰۴ و یا حساب ۸۸۶۱۲۲۰۶۷۴ نزد بانک ملت به نام موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز، واریز نمایند.

میلانی یادآور شد: همچنین خیرین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.taskin-charity.org کمک های خود را به طور مستقیم اهدا نمایند و در صورت نیاز شماره تماس های ۳۳۳۷۳۵۳۵-۰۴۱ و ۳۵۵۳۸۲۱۹ و ۰۹۹۱۴۹۵۰۸۵۸ آماده پاسخ گویی به سوالات عزیزان می باشد.

 مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (تسکین) تبریز خاطرنشان کرد: امید است به بهانه اجرای این پویش لبخند را بر لبان قهرمانان کوچک و خانواده هایشان بنشانیم.

 

کد خبر 1126231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha