برپایی نمایشگاه تجسمی هنرمندان  بهمئی در نگارخانه باران یاسوج

نمایشگاه تجسمی آثار هنرمندان شهرستان بهمئی در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی شهرستان بهمئی با نمایش بیش از ۵۰ اثر از ۲۰ هنرمند، در دو تکنیک «سیاه قلم و مداد رنگی» با موضوع آزاد برپا شد.

 

«محمدعلی پیرسبزی» در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با ابراز رضایت از کیفیت آثار تولیدی هنرمندان تجسمی شهرستان بهمئی، گفت: در آثار جدید هنرمندان آن شهرستان شاهد رشد بسیار خوبی به نسبت گذشته بوده ایم که شایسته تقدیر است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر تداوم این نمایشگاه ها در همه شهرستان های استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه ها به نوعی کارگاه آموزشی برای هنرمندان می باشند این نمایشگاه در شهرهای دهدشت و گچساران هم برپا شود.  

 

«امین درخشان» نیز در حاشیه این نمایشگاه افزود: خلاقیت و نوآوری هنرمندان تجسمی شهرستان رشد بی نظیری داشت که در خلق آثاری که در این نمایشگاه وجود دارد، به خوبی نمایان است.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت هفت روز و تا 27 آذر ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ۵۰ اثر تولید شده توسط هنرمندان تجسمی شهرستان بهمئی با تکنیک سیاه قلم و مداد رنگی آثار خود و با موضوع آزاد به نمایش گذاشته شد و روزانه در دو تایم صبح از ساعت 10 الی 13 ظهر  و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹  پذیرای هنردوستان است.

 

بر پایه این گزارش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین اداره کل، کارشناسان و جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی استان در آئین افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

 

 
کد خبر 1126271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha