پخش زنده مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن از رادیو و شبکه قرآن

مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، همزمان از شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن، آپارات و صفحات مجازی سازمان اوقاف و امور خیریه در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، همزمان از شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن، به‌صورت زنده پخش خواهد شد؛ پخش زنده از آپارات و صفحات مجازی سازمان اوقاف و امور خیریه در شبکه‌های اجتماعی نیز از دیگر تمهیدات اندیشیده شده برای انعکاس هرچه بهتر این دوره از مسابقات است.

 

 
براساس این گزارش پخش زنده مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، تنها برای بخش آقایان در نظر گرفته شده است؛ در برخی ادوار،‌ رقابت‌های بخش بانوان در قالب برنامه‌های تولیدی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شده است؛ نکته مهم دیگر این است که مسئولان برگزاری مسابقات علاوه بر صدا و سیما،‌ این رویداد ملی را از شبکه شاد نیز منعکس خواهند کرد.
 
 
لازم به ذکر است، مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۹ آذر تا سوم دی ماه در دو بخش خواهران و برادران به‌صورت حضوری (با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار خواهد شد؛ این مسابقات در بخش بانوان در نوبت صبح و در بخش آقایان در نوبت عصر و شب (۱۸ تا ۲۳) در جریان خواهد بود.
 
 
در این دوره از مسابقات، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد حضور علاقه‌مندان به قرآن در سالن مسابقات نیز خواهیم بود.
کد خبر 1127345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha