راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه در تبریز بررسی شد

همزمان با ۲۷ آذر، سالروز شهادت آیت الله مفتح؛ روز وحدت حوزه و دانشگاه، در مراسمی راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه در تبریز بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با ۲۷ آذر، سالروز شهادت آیت الله مفتح؛ همایش بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، در تالار وحدت دانشگاه تبریز و با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام «اسماعیل روشن تن» در این مراسم با تاکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه باید هم در اندیشه و هم در رفتار باشد اظهار داشت: حوزه جدا از دانشگاه و دانشگاه جدا از حوزه نیست، بلکه لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اگر حوزه و دانشگاه باهم قدم بردارند می توانند ستون های هدایت و وحدانیت را با هم بسازند و این  هدف مورد نظر امام راحل، دست یافتنی است.

نصرالله زاده، سرپرست دانشگاه تبریز نیز در سخنانی گفت: لازمه وحدت حوزه و دانشگاه بر همگان روشن و کلید موفقیت و رمز پیروزی تمامی نهضت های آزادی بخش در گرو همین وحدت است.

وی با اشاره به اینکه باید تعمیق باورهای دینی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی را اولویت خود قرار دهیم افزود: ما دشمن مشترکی داریم که سعی دارد این ۲ بخش را از هم جدا کند، اما باید هوشیار باشیم تا توطئه های دشمنان را خنثی کنیم .

 

کد خبر 1127668

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha