۳۰ آذر جاری آخرین مهلت شرکت در مسابقه قرآنی مدهامتان

هادی نیا گفت: سی ام آذرماه جاری آخرین مهلت شرکت در مسابقه قرآنی مدهامتان بوده و علاقمندان می توانند از طریق سامانه بچه های مسجد در این مسابقه شرکت کنند.

«محمد هادی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت،تحقیق،قرائت تقلیدی،قرائت ترتیل،مفاهیم،اذان،حفظ کل،حفظ جزء۳۰،مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی گفت:رشته مفاهیم و جزء ۳۰ این مسابقه طی هفته اخیر از طریق سامانه ال ام اس برگزار شده و علاقمندان دیگر رشته های یادشده در این فرصت باقیمانده می توانند در این رقابت شرکت کنند.

هادی نیا افزود: این دوره از مسابقات در رشته مفاهیم ویژه برادران و خواهران در گروه سنی ۷ تا ۳۰ سال،مکبری ویژه برادران در گروه سنی زیر ۷ سال و ۷ تا ۱۶ سال و رشته حفظ جزء۳۰ ویژه برادران و خواهران در گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال برگزار می شود.

وی جلسات سنتی قرآن (قاریان و مربیان قرآن) و بخش استعدادیابی کودکان زیر ۷ سال از بخش های ویژه این سری از مسابقات عنوان کرد و گفت:استعدادیابی شامل گروه سنی زیر۷ سال و ۷ تا ۱۶ سال ویژه برادران و خواهران در گروه گروه سنی ۱۷ تا ۳۰ سال می باشد.

هادی نیا اظهار کرد: در این بخش ویژه جلسه سنتی نیز قاریان قرآن کریم در مسجد محل خود و یا حداقل ۷ نفر از کودکان و نوجوانان برگزار و گزارش برنامه را در رواق نور در سامانه بچه های مسجد ارسال می کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد یادآور شد:افرادی که رتبه اول تا سوم مسابقات مدهامتان دوره گذشته (سیزدهم و چهاردهم) را کسب کرده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف در دو دوره گذشته رتبه ائل تا پنجم ملی و بین المللی را کسب کرده اند نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند.

هادی نیا آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار را تا ۳۰ آذرماه اعلام کرد و گفت: این دوره از مسابقات نیز مانند گذشته در بخش های کانونی، شهرستانی و استانی برگزار می شود که نفرات اول تا سوم هر بخش در مرحله شهرستانی به مرحله استانی این سری از مسابقات راه پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد:علاقمندانی که غیر عضو کانون های مساجد بوده و می خواهند در این دوره شرکت کنند،می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد،ابتدا از بخش ثبت نام،مشخصات خود را ثبت کرده و در مرحله بعد با رمز دریافتی در گوشی موبایل خود، از بخش ورود به سامانه بچه های مسجد وارد شده و یکی از کانون های خود را برای عضویت انتخاب کنند وهمچنین بعد از تایید عضویت وی توسط مدیر مسئول کانون،فرد می تواند با رمز خود به پروفایل شخصی وارد شده و از قسمت فعالیت های من در این مسابقه شرکت کند.

کد خبر 1128705

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha