ضرورت جلوگیری از موازی کاری برای توسعه فعالیت های فرهنگی هنری

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری برای توسعه فعالیت های فرهنگی هنری تأکید کرد و گفت: توسعه این فعالیت ها نیازمند ترویج هم افزایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، در دیدار با رئیس حوزه هنری لرستان، که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت های فرهنگی در راستای اهداف انقلاب، اظهارداشت: فعالیت های حوزه همراه با طرح و تحول و اندیشه و برنامه محور پیگیری شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در راستای برنامه هایی که به طور سالانه برنامه ریزی می شود از تجربه و موفقیت های حوزه های دیگر درراستای تلاش بیشتر و برنامه ریزیهای کارشناسانه تری الگو برداری شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: الگوهای صحیح و موفق احصاء و مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه حوزه هنری نیازمند تعامل بیشتری با سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی است، افزود: بهره مندی از نیروهای هنرمند و خوش فکر و جهادی از مواردی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به برگزاری جلسات هم اندیشی و تعامل با نیروهای جهادی، پایگاه ها و کانون های مساجد و تشکیل هیات های اندیشه ورز در راستای ارتقا سطح فعالیت های هنر انقلاب تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر لزوم جلوگیری از موازی کاری و ترویج هم افزایی با هدف افزایش بهره‌وری و توسعه فعالیت‌های  فرهنگی هنری تأکید و این مهم را از اولویت های  حوزه فرهنگ و هنر دانست.

 

رئیس حوزه هنری لرستان‌ نیز در این جلسه از روند فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته حوزه هنری لرستان همچنین  اولویت های پیش رو  گزارشی را بیان کرد.

 

سپهوند با اشاره به اهداف و رسالت های حوزه هنری در راستای فعالیت فرهنگی هنری و به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان برای ادامه مسیر حرکت در حوزه هنری اشاره و شناخت، تولید و ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی با ابزار هنر را از رسالت های حوزه هنری عنوان کرد.

کد خبر 1129411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha