خداوند خلقت حضرت عیسی(ع) را مانند حضرت آدم(ع) می داند

همزمان با برپایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم هر شب یک سوال پیامکی برای مخاطبان مطرح به نفرات برتر به این قرعه هدایایی ارزنده‌ای اعطا می گردد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ پس از ماه ها انتظار بزرگترین و مهمترین رویداد قرآنی کشور به عنوان چهل و چهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل ،حفظ کل، حفظ ۲۰ جز قرآن، دعا خوانی، مدیحه سرایی و اذان از ۲۹ آذرماه تا سوم دی ماه  برگزار می شود.

 

 با توجه به پخش زنده این رقابت‌ها از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه رادیویی قرآن برای جذابیت شنیداری و بصری  قرعه های شرکت کنندگان به صورت  یکی در میان در رشته های قرائت، ترتیل، همخوانی قرآن و حفظ قرآن برگزار می شود.

 

 بنابر این گزارش مخاطبان چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم هر شب می توانند در مسابقه پیامکی در این رقابت ها شرکت کنند.

 بر همین اساس هم زمان با شب سوم مسابقات سراسری قرآن کریم سوال پیامکی به شرح زیر مطرح شد:

خداوند خلقت حضرت عیسی علیه السلام را مانند خلقت چه کسی معرفی کرده است؟

 گزینه ۱: حضرت زکریا علیه السلام

 گزینه  ۲: حضرت آدم علیه السلام

 گزینه ۳: حضرت ابراهیم علیه السلام

 علاقمندان تا ساعت ۱۷ روز پنجشنبه دوم دی ماه می توانند پاسخ خود را از طریق شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۰۰۰ ارسال کنند و نفرات برتر نیز از طریق سایت سازمان اوقاف و امور خیریه به آدرس WWW.QURANIRAN. IR معرفی می‌شوند.

 

 

خداوند در سوره آل عمران آیه 59 می فرماید: "إِنَّ مَثَلَ عِيسَىٰ عِنْدَ اللَّهِ كَمَثَلِ آدَمَ خَلَقَهُ مِنْ تُرَابٍ ثُمَّ قَالَ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ ﴿٥٩﴾"

 

 یعنی: قطعاً داستان عیسی نزد خدا [از نظر چگونگی آفرینش] مانند داستان آدم است که [پیکر] او را از خاک آفرید، سپس به او فرمود: [موجود زنده] باش؛ پس بی درنگ [موجود زنده] شد.

کد خبر 1129866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha