اشتغالزایی برای بانوان منطقه فیروز آباد به همت کانون شهید رحیمی

رحیمی از اشتغالزایی برای بانوان منطقه فیروز آباد به همت کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی خمین خبر داد.

« فاطمه رحیمی» با اشاره به اهمیت اشتغال بانوان و فعالیت های انجام شده در راستای ایجاد اشتغال برای آنان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: توسط کانون فرهنگی هنری شهید تلاش های گسترده ای در راستای ایجاد اشتغال برای بانوان انجام شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی خمین افزود: اشتغال زایی برای بانوان منطقه فیروز آباد  «مسجد حضرت ابوالفضل (ع)  ومسجدامام حسن مجتبی( ع) » توسط کانون شهید رحیمی انجام شده است و بحمدالله تعدادی از بانوان مشغول به فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا چرخ خیاطی از  سپاه دراختیار کانون قرار گرفته است، بیان کرد: ما چند نفر بانوی خیاط در کانون داریم که خیاطها محصولات مورد نیاز را طبق سفارش دوخته و مابقی افراد که خیاطی بلد نیستند به امر بسته بندی مشغول هستند.

 

رحیمی اضافه کرد: در این راستا ۲۵ نفر مشغول به کار شده اند که سه نفر خیاط و 21 نفر نیز محصولات را آماده سازی و بسته بندی می کنند.

برگزاری کلاس نقاشی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به همت کانون

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی خمین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری کلاس های فرهنگی، آموزشی و تفریحی برای اعضا نیز گفت: برگزاری کلاس های طراحی و نقاشی از دیگر برنامه های این کانون است.

 

وی همچنین به برگزاری کلاس ریاضی نیز اشاره کرد و افزود: این کلاس نیز در روزهای پنج شنبه برای مقطع سنی مختلف برگزار می شود.

 

رحیمی برگزاری کلاس سفال گری را از دیگر برنامه های کانون دانست و بیان کرد: برگزاری کلاس خیاطی با حضور مربی برجسته و آموزش از صفر تا صد خیاطی از دیگر برنامه های این کانون است که به صورت رایگان برگزار می شود.

برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه با حضور اعضا

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به برنامه های این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی با عنوان یلدای فاطمی توسط بچه های مسجد حضرت ابوالفضل (ع)  و مسجدامام حسن مجتبی (ع) از جمله برنامه های  کانون شهید رحیمی بوده است.

 

وی روضه خوانی هرروز دهه فاطمیه تا آخر دهه  توسط کانون شهید رحیمی را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد: نماز امام زمان قبل از روضه با حضور اعضای کانون و عزا داران از دیگر برنامه های ایام فاطمیه است.

 

 تهیه گوشی برای دانش آموز نیازمند


رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا تبلت و گوشی هوشمند نیاز اساسی دانش آموزان شده است، گفت: تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان به همت کانون و همکاری خیرین از دیگر فعالیت های انجام شده در این کانون است.


وی اضافه کرد: تهیه یک عدد گوشی هوشمند و اهدا به دانش آموز نیازمند نیز در این ایام از جمله کارهایی بود که با کمک و مساعدت خیرین انجام شد.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی، کمک به ازدواج جوانان را از امور مهمی دانست که همگان باید به آن توجه کنند و گفت: شناسایی زوجین نیازمند و رفع مشکلات آنها در قالب تهیه لوازم ضروری منزل، هدیه ازدواج در قالب حلقه ازدواج برای زوج نیازمند و .... از دیگر فعالیت های است که در طول سال انجام می شود.

تهیه و توزیع کفش برای کودکان بی بضاعت

رحیمی در ادامه از تهیه و توزیع کفش برای کودکان خانواده های بی بضاعت توسط کانون فرهنگی شهید رحیمی خبر داد و گفت: ما با شناسایی نیازمندان و نیازهای آنان به کمک خیرین و نیکوکاران و نمازگزاران مسجد اقدام به رفع نیازهای نیازمندان می کنیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی خمین با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند شناسایی شدند، افزود: جمع آوری کمک های خیرین و اهدا بن خرید کفش به نیازمندان از جمله فعالیت های این کانون بوده است.

 

وی اضافه کرد: در این راستا 20 بن کفش تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شد تا دانش آموزان بتوانند با سلیقه خود و در کنار خانوادهبه تهیه کفش بپردازند.

 

کد خبر 1130892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha