کانون ‌های مساجد ظرفیت عظیمی برای تقویت کارآفرینی در کشور هستند

یوسفی بابیان اینکه کانون ‌های مساجد ظرفیت عظیمی برای تقویت کارآفرینی در کشور هستند گفت: کانون های فرهنگی هنری با برپایی کارگاه های آموزشی داشته ها و مهارت های خود را برای ایجاد کردن شغل در اختیار جوانان قرار می دهند.

«محسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد بابیان اینکه کانون ‌های مساجد ظرفیت عظیمی برای تقویت کارآفرینی در کشور هستند اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری با برپایی کارگاه های آموزشی داشته ها و مهارت های خود را برای ایجاد کردن شغل در اختیار جوانان قرار می دهند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ابزارهایی که در اختیار دارند بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها را با محوریت جوانان پیش می برند.

 

وی بابیان اینکه ۲۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان بن فعالیت می کنند گفت: کانون های فرهنگی هنری این شهرستان نیز با برگزاری فعالیت های ویژه فرهنگی هنری بخصوص در بحث کارگاه های مهارت آموزی برای بسیاری از جوانان ایجاد اشتغال کرده اند.

 

یوسفی با بیان اینکه افراد خلاق، نوآور و مبتکر به عنوان کار‌آفرینان منشا تحولات بزرگی در زمینه‌های تولیدی و خدماتی هستند، افزود: چرخ‌های توسعه اقتصادی همواره با توسعه کارآفرینی به حرکت درمی‌آیند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن با تاکید بر جذب و به‌کارگیری مدیران کارآفرین در اداره امور، گفت: توجه به کارآفرینی و ایجاد و توسعه آن با وجود بعضی انگیزه‌ های مشخص گام مثبتی برای ایجاد فضای مناسب برای توسعه، افزایش منابع ملی، کاهش نرخ بیکاری، تعادل ساختاری و توسعه در شهر‌ها و روستاها است.

 

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های شهرستان بن و وضعیت اشتغال و بیکاری موجود در سطح شهرستان، کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان آمادگی لازم جهت برگزاری کارگاه های مهارت آموزی بیشتر با محوریت مساجد را دارند.

 

کد خبر 1131660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha