قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان و طرح قدیم به ۱۲ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۳۲ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (۱۰ دی ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان و طرح قدیم به ۱۲ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۳۲ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۱۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۲۹۷ هزار تومان معامله می‌شود.

 

بنابراین گزارش، امروز ( ۱۰ دی ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان است. همچنین هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان فروخته می‌شود. نرخ دلار و یورو  نسبت به آخرین معاملات دیروز بدون تغییر بوده است. 

 

این در حالی است که روز گذشته (۹ دی ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۹۹ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۲۸۴ هزار تومان معامله می‌شد.

 

بنابراین گزارش، روز گذشته (۹ دی ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان بود. همچنین هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان فروخته می‌شد.

کد خبر 1132745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha