مجلس بزرگداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در تبریز برگزار می‌شود

همزمان با دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برادر مجاهد ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، مجلس بزرگداشتی در تبریز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بمناسبت فرارسیدن دومین سالروز شهادت، سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، مراسم بزرگداشتی در تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: این مراسم در پاسداشت مجاهدات و ایثارگری های این راست قامتان تاریخ، همزمان با دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برادر مجاهد ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، و استاندار آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی از عموم اقشار مردم برای حضور در این مراسم دعوت بعمل آورد و یادآور شد: این مراسم فردا دوشنبه 13 دی ماه از ساعت 10 تا 12 در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر شریف خود را در راه عزت و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار و صهیونیسم وجنایتکاران داعش صرف نمود، نه تنها جبهه مقاومت و پایداری در مقابل زورگویان را تضعیف نکرد؛ بلکه موجب تأسیس مکتبی بنیادین به نام "مکتب سلیمانی" شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: رهروان این مکتب، هریک به تنهایی، یک "قاسم سلیمانی" دیگر شده و خواب خوش را بر دشمنان زبون و ترسو آشفته کرده اند.

وی افزود: همانطور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند؛ "شهید سلیمانی برای دشمنان، خطرناک تر از سردار سلیمانی است" و این، همان اعتقاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل عظیم الشأن(ره) است که : بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.

حجت الاسلام اسکندری تصریح کرد: اینک حاج قاسم در دل میلیونها جوان عاشق و دلداده به مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) زنده است و بدون تردید راه و پرچم عزت و افتخار بر دوش جوانان غیرتمند اسلام تا قیام ولیعصر (عج) تداوم خواهد یافت و این چراغ روشنایی بخش مقاومت خاموش نخواهد شد.

کد خبر 1133370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha