لزوم الگوگیری از وصیتنامه شهدا/ سنگرهای فرهنگی در گیلان رها شده است

عباسی با بیان اینکه از بیانیه گام دوم در اجرای برنامه ها استفاده می شود گفت: سنگرهای فرهنگی در گیلان رها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « اسدالله عباسی» امروز ( یکشنبه، ۲۶ دی ) در مراسم سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم از مادران و همسران شهدا در سالن بانک ملی اظهارکرد: صبر و استقامت از ویژگی های بارز مادران و همسران شهدا است.‌

استاندار گیلان با بیان اینکه وصیت نامه شهدا الگو قرار گیرد گفت: ولایت مداری از سفارشات شهداست که بایستی مورد توجه همگان قرار گیرد.


عباسی اذعان کرد: با مطالعه وصیتنامه های شهدا و الگو قرار دادن راه و منش شهدا هرگز در بحران ها، مشکلات و معضلات جامعه راه را گم نخواهیم کرد.



استاندار گیلان به سردار سلیمانی و ویژگی های بارز این مرد بزرگ اشاره کرد و افزود؛ سردار دل ها عاشق مردم، فروتن و مملو از ایمان، شجاعت و مردانگی بوده و زمینی نبودند.


عباسی تصریح کرد: وی مرد میدان عمل و جهاد بود و تک تک شهدا این ویژگی ها را داشتند.‌

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به خواسته اراده مردم تشکیل شد افزود: ولایت منحصر به یک کشور خاص نبوده و اکنون مقام معظم رهبری محبوب امت هاست و پرچم دار مسلمین است.


استاندار گیلان افزود: امروز دنیا به رهبری و محوریت سکانداری ایران غبطه می خورد چرا که مدیریت آگانه در کشور حاکم است.

نماینده دولت در گیلان به دولت سیزدهم اشاره و اضافه کرد: اولویت نخست دولت سیزدهم بیماری کرونا بود وقتی دولت را تحویل گرفتیم که روزانه صدها نفر فوتی در کشور داشتیم با ورود و تولید واکسن و تجهیز بیمارستان ها تا حدی بحران کرونا ویروس حل شده است.‌


عباسی خاطرنشان ساخت: ذخایر کالاهای اساسی از دیگر اولویت‌های دولت سیزدهم بود که توانست این وضعیت را سر و سامان دهد


استاندار گیلان با بیان اینکه به دنبال خنثی سازی تحریم ها هستیم افزود: فروش نفت در کشور مطلوب بود و ارزهای بلوکه شده ما در حال گشایش بوده و تورم سیر نزولی دارد.


عباسی تصریح کرد: سنگرهای فرهنگی در گیلان رها شده است.


نماینده دولت در گیلان با اشاره به اینکه با رفاه و همدلی بسیاری از مشکلات حل می شود اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد در گیلان برخی ها تفرقه اندازی کنند و چوب لای چرخ دولت بگذارند.


استاندار گیلان با تاکید بر اینکه گیلان دارای ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف است افزود: اقتصاد دریا، و گردشگری از ظرفیت های استان محسوب شده و بایستی در توسعه اقتصادی به این مقوله ها بیش از پیش توجه شود.


وی با اشاره به اینکه نیازهای استان دسته بندی شده است تصریح کرد: بهره مندی از بیانه گام دوم و بهره گیری از همه ظرفیت ها از جمله مواردی است که در توسعه استان بدان توجه خواهد شد.


عباسی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مدیریت، برنامه ریزی و همدلی، دغدغه هایی که امروز داریم، در آینده نداشته باشیم و با عملیاتی کردن برنامه ها و با همدلی و همکاری از آرمان های شهدا و نظام و ولایت حفاظت و حراست کنیم.

کد خبر 1138119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha