آیین بزرگداشت سالروز رحلت حضرت ام البنین در مسجد طفلان مسلم تبریز برگزار می شود

ظهیری گفت: ویژه برنامه وفات حضرت ام البنین (س) با حضور مادران شهدای مدافع حرم در مسجد بزرگ طفلان مسلم تبریز برگزار می شود.

«رضا ظهیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار کرد:همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ویژه برنامه ای به همین مناسبت با حضور مادران شهدای مدافع حرم به همت کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم و پایگاه مقاومت شهید حسین پورجعفری، در مسجد بزرگ طفلان مسلم تبریز برگزار می‌شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم گفت: تبیین سبک زندگی و بیان فضائل حضرت ام البنین (س) و نقش ایشان در تبعیت از ولایت از دیگر برنامه های است که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فتاحی اجرا می شود.

ظهیری افزود: برپایی آئین عزاداری و سوگواری ،امروز ۲۶دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین« فتاحی» و مدیحه سرایی «رضا ظهیری» از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور بانوان و مادران شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی مشتاقان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که خواستار شرکت در این برنامه عزاداری هستند،دعوت می شود تا با حضور خود در این محفل معنوی به آدرس خیابان آزادی، خیابان ملت، مسجد بزرگ طفلان مسلم (ع) تبریز، زینت بخش مراسم باشند.

کد خبر 1138202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha