قدرت نظام جمهوری اسلامی در خدمت عدالت و دفاع از حقوق مظلومان جهان است

استاندار خراسان شمالی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش گفت: قدرت دشمنان نظام برای سلطه جویی است اما قدرت نظام جمهوری اسلامی در خدمت عدالت و دفاع از حقوق مظلومان جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» صبح امروز سه شنبه (28 دی ماه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش، از تلاش های ارتش در حفظ تمامیت عرضی کشور قدردانی کرد و گفت: امنیت موجود، در سایه ایمان مردم و منویات مقام معظم رهبری برقرار است.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه توطئه های دشمنان در قالب تحریم ها و فشارهای اقتصادی همچنان ادامه دارد، گفت: حضور قوی نظام جمهوری اسلامی در جنگ های مختلف منطقه، موجب شد تا این جنگ ها به مرزهای کشور کشانده نشود.

 

وی با اشاره به اینکه قدرت دشمنان نظام برای سلطه جویی است، اما قدرت نظام جمهوری اسلامی را در خدمت عدالت و دفاع از حقوق مظلومان جهان دانست.

 

حسین نژاد، با بیان اینکه ایمان و اعتقاد مردم، خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده و هست، افزود: حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف و آمادگی دفاعی ما از قدرت بالایی برخوردار است.

 

در این مراسم از خدمات «اسماعیل نامنی» قدردانی و «رضا نجفی» به عنوان فرمانده جدید تیپ 130 شهید دلجویان ارتش استان معرفی شد.

 

 

کد خبر 1138745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha