مدیریت منابع شهرستان دلفان فدای کم توجهی مسئولین امر قرارگرفته است

حجت الاسلام خانی،گفت: رویکردها و راهکارهای متناسب با محوریت توسعه پایدار در زمینه مدیریت منابع آب در شهرستان دلفان، فدای کم توجهی مسئولین امر قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمد یوسف خانی»، امروز(28دی)، در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان دلفان اظهارداشت: با توجه به تنش آبی و بحران جهانی آب امروزه استفاده بهینه از آب و منابع آبی به عنوان یکی از مهم ترین مسائل، نیاز است  که با روحیه جهادی وانقلابی مد نظر قرارگیرد.

 

امام جمعه دلفان با انتقاد از توقف ساخت شهرک گلخانه ای منطقه چواری  دلفان، گفت: ساخت این شهرک چند سالی است متوقف شده است و این درحالی ست که هزینه های فراوانی از بیت المال شده است ولی همچنان در حال فرسوده شدن است.

 

وی خاطر نشان کرد: در صورت توسعه کشت های گلخانه ای، می توان برای اشتغال پایدار، مدیریت آب، رونق تولید و صادرات بیشتر بسترسازی کرد.

 

حجت الاسلام خانی بیان کرد: شرکت آب منطقه ای لرستان به جای مانع تراشی های بی مورد با کنترل و مدیریت آب های غیر مجاز، زمینه آزادسازی آب های تخصیصی را به سرمایه گذاران جهت تاسیس سازه های گلخانه را مانند کوهدشت، الیگودرز یا شهرستان های همجوارفراهم کنند.

کد خبر 1138842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha