از تولید فیلم کوتاه «ارسی» تا «همه برادران من» در جشنواره فجر

نمایش «همه برادران من» محصول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به بخش ویژه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نمایش «همه برادران من» محصول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی داوود پارسا به بخش ویژه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

 

«شریف اسلامی» ضمن تبریک به جامعه هنری استان گفت: نمایش «همه برادران من» روایتی از آخرین روزهای زندگی شهید «مهدی باکری» و خاطرات آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس است.

 

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به بازیگران این نمایش اشاره کرد و افزود: در این نمایش محمد خماسپور، محسن جلالی، محمد دشتی، داود پارسا، مهدی حسینی، جواد گله بسیاری، داود هاشمی، راضیه فصیح، اعظم نبوی و بازیگران خردسال طاها پارسا و اهورا پارسا به ایفای نقش می پردازند.

 

وی گفت: این نمایش در حال انجام تمرین جهت حضور در چهلمین جشنواره بین المللی فجر است.

 

***همچنین به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد فیلم کوتاه «ارسی» با محوریت موضوعات اجتماعی تولید شد.

 

«اکبر آیین» در این زمینه، گفت: فیلم کوتاه  «ارسی» به کارگردانی خلیل عمران پور در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با تکیه بر موضوعات اجتماعی تولید شد.

 

مسئول واحد تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این فیلم کوتاه که ۱۵ دقیقه زمان دارد در منطقه چرام شهرستان کهگیلویه تصویربرداری شد و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

 

وی با اشاره به بخشی از فیلم نامه این فیلم کوتاه، گفت: در داستان این فیلم دختر کوچکی پدرش برایش کفش خریده، اما این کفش ها برایش کوچک هستند و قصد رفتن به شهر را دارند ولی در راه رفتن به شهر با یک سری حوادثی روبرو می شوند که فیلم حاضر بر بستر این داستان پرداخته می شود.

 


آیین یادآور شد: از عوامل فیلم کوتاه «ارسی» می توان به تصویربرداری منصور عبدرضائی، صدابرداری محمد زارع، دستیار و برنامه ریزی سمیه محمدی، مدیر تولیدی حامد رضایی، بازیگری سرمست آتش پنجه، فرناز پناهنده، کرم اله سعیدی، حکیمه تاسا، علی داودنژاد، اورنگ شناور و هستی رامش اشاره کرد.

 

مسئول واحد تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فیلم کوتاه پس از اکران عمومی، از طریق پلتفرم های متفاوت جهت تماشای علاقه مندان توزیع می گردد.

کد خبر 1139192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha