شرکت ۱۹۰ دانش آموز جهرمی در  المپیادهای علمی کشور

نیک فر گفت: مرحله اول آزمون المپیادهای علمی کشور با شرکت ۱۹۰ دانش آموز به مدت ۶ روز در جهرم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیک فر»، امروز (یکشنبه ۳ بهمن) در جمع خبرنگاران گفت:  مرحله اول آزمون المپیادهای علمی کشور با شرکت ۱۹۰ دانش آموز به مدت ۶ روز در جهرم برگزار می شود.

 

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: این آزمون ها در ۱۲ رشته و از سوم تا هشتم بهمن ماه سال جاری در محل مدرسه شاهد متوسطه دوم پسرانه «شهید سید احمد دستغیب» در نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

 

وی افزود: ۱۹۰ دانش آموز جهرمی در رشته های کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت، ادبی و علوم و فناوری نانو با یکدیگر به رقابت پرداخته و برگزیدگان به مرحله دوم کشوری راه پیدا می کنند.

 

نیک فر ادامه داد: سوالات برای رشته های کامپیوتر، تفکر و کارآفرینی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و زیست شناسی پنج گزینه ای و برای رشته ریاضی پنج گزینه ای به اضافه پاسخ کوتاه، در رشته فیزیک چهار گزینه ای به اضافه پاسخ کوتاه و در بقیه رشته ها چهارگزینه‌ای است.

 

وی عنوان کرد: ۷۲ پسر و ۱۱۸ دختر  جهرمی خود را برای رقابت با دانش آموزان کشور در این دوره از المپیادهای علمی آماده کرده اند.

کد خبر 1140300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha