فاز دوم ساختمان دادگستری زیرکوه افتتاح شد

فاز دوم ساختمان دادگستری زیرکوه با زیربنای ۲۴۰ متر و اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال حضور رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، امروز (۴ بهمن) با حضور رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی ساختمان طرح توسعه دادگستری شهرستان زیرکوه افتتاح و به بهره برداری رسید.
 

حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: هدف از بازرسی ها، بررسی وضعیت قضایی و اداری شهرستان زیرکوه بوده است.

 

وی با بیان اينکه عملکرد دادگستری زیرکوه مطلوب ارزیابی شده است، افزود: روند رسیدگی به پرونده ها در این شهرستان از بسیاری از مناطق استان بالاتر است و حدود ۵۵ روز میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در زیرکوه است و میزان مصالحه در این شهرستان قابل قبول است.

 

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه طرح توسعه فضای اداری دادگستری شهرستان زیرکوه در دستور کار بود، ادامه داد: حدود ۲۴۰ متر به زیربنای این ساختمان در دو طبقه با هزینه بالغ بر ۸ میلیارد ریال افتتاح شد تا مردم در شرایط بهتری از خدمات قضایی استفاده کنند.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در پایان گفت: به لطف خدا و تلاش مسئولان دادگستری در این شهرستان شاهد رضایت مردم هستیم و هیچ نارضایتی در این شهرستان وجود ندارد.

کد خبر 1140722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha