آمریکا و اروپا به شکست فشار حداکثری به ایران اعتراف کردند

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به روسیه و قرارداد ایران و چین گفت: مقامات آمریکا رسما اعتراف کردند تحریم‌های ایران بی اثر شده و فشار حداکثری شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (جمعه ۸ بهمن) در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان اظهار کرد: مقامات آمریکا اعتراف رسما اعلام کردند تحریم‌ها و طرح فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده و دشمن متوجه بی اثر بودن تحریم و فشار علیه ایران شده است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه افزود: این سفر و قرارداد ایران با چین به اروپا و امریکا فهماند تحریم‌ها بی اثر است لذا باعث شده آنها در مذاکرات وین عقب‌نشینی کنند.

 

وی با اشاره به هک چند ثانیه ای شبکه یک سیما اضافه کرد: منافقین تصور نکنند با این اقدام پیروزی کسب کرده اند چراکه محبت مردم ایران به رهبر معظم انقلاب عمقی است و با این اقدام مخدوش نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ملت ایران متوجه جنایتکاری منافقان هستند تصریح کرد: این اقدام نشان از استیصال منافقان است ضمن اینکه گروه هکری عصای موسی منافقان را بس است.

 

وی با بیان اینکه گروه هکری عصای موسی دوربین‌های مداربسته و امکانات دشمن را تحت نظر دارد ابراز کرد: مسئولان امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) باید هشیار باشند تا دشمن سوءاستفاده نکند.

 

امام جمعه دزفول با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اذعان کرد: امام خمینی (ره) با وجود همه فتنه‌های رژیم پهلوی، ورود باشکوه و با عظمتی به میهن اسلامی داشتند و از درون کشور، انقلاب را رهبری کرد.

 

وی به مقایسه دوران رژیم ستمشاهی با ایران پس از انقلاب پرداخت و عنوان کرد: ایران پیش از انقلاب به طور کامل وابسته بود و با پیروزی انقلاب این وابستگی کم کم جای خود را به استقلال و خودکفایی داد که این هم از برکات انقلاب است‌.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به جنایات عربستان در یمن نیز بیان کرد: متاسفانه مجامع مدعی حقوق بشر نسبت به کشتار کودکان و زنان یمنی سکوت کرده‌اند که این نشان میدهد شعار حمایت از حقوق بشر آنها دروغین است.

 

وی با اشاره به مقاومت مردم یمن یاد آور شد: بمباران امارات توسط یمنی ها باعث شد امارات خواستار آتش‌بس شود و این نتیجه مقاومت ملت یمن است.

 

کد خبر 1142167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha