آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

حجت الاسلام فوقی از آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب ۱۴۰۰ خبر داد.

حجت الاسلام «مهدی فوقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان متذکر شد: درخصوص برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هرچه تصمیم نهایی ستاد ملی کرونا باشد، همان را عملی می کنیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: فعلا منتظر می‌مانیم وضعیت شهر و استان اصفهان در خصوص بیماری کرونا و امیکرون چه تغییری می‌کند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: اگر تصمیم ستاد استانی کرونا بر این باشد که برگزاری اعتکاف مایه اوج گرفتن بیماری کرونا و شیوع بیشتر شود برگزار نخواهد شد.

 

فوقی با بیان اینکه در مراکز مذهبی و مساجد دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری به خوبی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: طبق آماری که بدست آمده، کمترین ابتلاء در مساجد و مراکز مذهبی وجود داشته است.


وی تصریح کرد: مقدمات لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف را انجام می دهیم و ملزومات لازم را فراهم می کنیم و از متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف نیز ثبت نام خواهیم کرد ولی اگر تصمیم ستاد استانی کرونا بر تعطیلی و برگزار نشدن مراسم اعتکاف باشد، تمکین می کنیم.


وی تاکید کرد: بنابراین بنا بر برگزاری مراسم اعتکاف داریم مگر اینکه شرایط پاندمی بیماری کرونا تغییر کند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان ارائه کارت واکسیناسیون جهت حضور در این مراسم الزامی دانست و افزود: برگزاری مراسم اعتکاف امسال منوط به صدور مجوز از سوی مراجع ذیصلاح است.

کد خبر 1142805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha