مراسم استقبال نمادین ورود حضرت امام(ره) در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد

مراسم استقبال نمادین ورود حضرت امام(ره) همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد صبح امروز در مراسم استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره) به فرودگاه امام خمینی در فرودگاه شهید صدوقی یزد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بررسی ابعاد مختلف انقلاب است، اظهار کرد: اهداف و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی باید در این یوم الله به خوبی تبیین شود.

وی افزود: بیان پیشرفت‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر دانست و افزود: ۱۲ بهمن در حقیقت آغازگر نهضت استکبار ستیزی به رهبری امام خمینی ره بود که در ایران اسلامی شکل گرفت و این مهم باید تمام و کمال بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این‌که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به دو بلوک سلطه‌گر و مظلوم تقسیم شده بود، گفت: امام خمینی ره با قیام خود بلوک سوم که سلطه ستیز است را در جهان ایجاد کرده و خار چشم دشمنان دین و نظام اسلامی شد.

وی انقلاب اسلامی را مهمترین مطالبه امام دانست و تأکید کرد: امام خمینی‌ره توانست با حداکثری کردن مطالبه خود رژیم ستم شاهی را نابود و عطر ایمان و ایثار را در ایران اسلامی منتشر کند.

 

کد خبر 1143574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha