پیروزی انقلاب اسلامی به ایران عظمت بخشید

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به ایران، اسلام و مسلمانان عزت و عظمت بخشید، گفت: با پیروزی انقلاب مکتب اهل بیت (ع) گسترش پیدا کرد و مردم با معارف دینی آشنا شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(12بهمن) در آیین گرامیداشت دهه فجر در مصلی الغدیر خرم آباد، اظهارداشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به ایران، اسلام و مسلمانان عزت، شکوه و عظمت بخشید.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: کشور از تحت سیطره زورگویان عالم رهایی یافت و کشوری که استقلال خود را دریابد دارای شکوه می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت شکوه انقلاب اسلامی گروه ۱+۵ حاضر هستند پای میز مذاکره بنشینند و ایران برای زورگویان شرط تعیین می‌کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب مکتب اهل بیت (ع) گسترش پیدا کرد و مردم با معارف دینی آشنا شدند.

 

وی بیان کرد: امروز نیز جشن دهه فجر با مشارکت شهروندان شکل می‌گیرد چراکه مردم سرمایه اجتماعی هستند و انقلاب به مشارکت آنان در تمامی عرصه‌ها نیازمند است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز برای ادامه راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش داریم، بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید با آسیب شناسی گذشته مانع بروز مشکلات شویم.

 

کد خبر 1143699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha