اولویت اصلی مردم منطقه معیشت است

حجت‌الاسلام فلاح با طرح این سوال که آیا اولویت اصلی مردم منطقه آزادسازی حریم دریا است، گفت: اولویت اصلی مردم ما معیشت و مدیران ناکارآمدی است که حامی فتنه یا خودشان فتنه‌گر بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود که در مصلی شهر لیسار برگزار شد با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهاركرد: آنچه که باعث سنجش اعمال انسان می‌شود، تقوای الهی است .

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با تبریک حلول ماه رجب، تصریح‌کرد: ماه رجب ماه استغفار و عبادت است.

 

وی در ادامه سالروز شهادت امام هادی(ع) را به همه مسلمین به ویژه ملت ایران تسلیت گفت.

 

حجت‌الاسلام فلاح با تبریک دهه فجر،اظهارکرد: عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مومن، انقلابی و متعهد و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) بود.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به سفر رئیس جمهور به استان گیلان اشاره کرد و گفت: دستور رئیس جمهور در آزادسازی حریم دریا نشان از برقراری عدالت است.

 

وی با طرح این سوال که آیا اولویت اصلی مردم منطقه آزادسازی حریم دریا است، افزود: اولویت اصلی مردم ما معیشت و مدیران ناکارآمدی است که حامی فتنه یا خودشان فتنه‌گر بودند.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اینکه این منطقه با داشتن باغات کیوی قطب کشور است،اظهارکرد: ما انتظار داشتیم که وزیر کشاورزی که مطابق با شرایط اقلیمی منطقه غرب گیلان است برای شنیدن حرف کشاورزان به این منطقه می‌آمد.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش گفت: از همه مسئولین نظارتی می‌خواهم‌ که در این موقع سال مراقب بازار باشند که عده‌ای از خدا بی‌خبر ارزاق را به مردم گران نفروشند.

کد خبر 1144722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha