رسانه ها در زمینه خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش آفرین هستند

مریدی، به اهمیت و نقش رسانه ها در راستای مقابله با توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: توانمندسازی رسانه ها در این راستا از اهمیت بلایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا مریدی»، با اعلام این خبر در جمع رسانه ها ایام دهه مبارک فجر را گرامی داشت و اظهارداشت: رسانه‌های هر جامعه‌ از ارکان اساسی و مهم جهت‌دهی مردم به سمت توسعه و آبادانی هستند.

 

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان رسانه را از اهرم‌های بازدارنده فساد دانست و افزود: نقش رسانه‌های داخلی در مقابله با توطئه‌های استکبار از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه نقش رسانه در زمینه جهاد تبیین مهم، آگاهی‌بخش و امیدآفرین است، بیان کرد: توانمند سازی رسانه ها امری مهم برای قدرتمندسازی جبهه رسانه ای در برابر بمباران‌های مسموم دشمنان داخلی و خارجی است.

 

مریدی عنوان کرد: برپایی برنامه‌های ورزشی و آموزشی از جمله برگزاری مسابقه تیراندازی با شبیه‌ساز و اهداف پروازی و دوره تخصصی طراحی نشریه با نرم‌افزار ایندیزاین را از جمله اقدامات بسیج رسانه در جهت جهت توانمندسازی و یجاد روحیه همدلی و نشاط بین خبرنگاران لرستان عنوان کرد.

 

وی بیان داشت: امروز(16 بهمن) به مناسبت دهه مبارک فجر نیز تعدادی از خبرنگاران استان به همراه خانواده‌های خود روز شانزدهم بهمن‌ماه به مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: حمایت همه‌جانبه رسانه‌های استان از الزامات همه دستگاه‌های اجرایی است و منوط به مجموعه و یا ارگان خاصی نیست.

کد خبر 1144875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha