شیوه نامه های اجرایی مقابله با کرونا تشدید می شود/ سویه جدید کرونا جدی است

عبداللهی با اشاره به اهمیت جدی بودن شیوع سویه جدید بیماری کرونا گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، شیوه نامه های اجرایی مقابله با این بیماری تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان البرز که شنبه ۱۶ بهمن برگزار شد گفت: سویه جدید امیکرون با سرعت در حال همه گیری است. 

 

استاندار البرز افزود: استفاده از ماسک، تزریق مرحله دوم واکسن کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جریان شیوع بیماری کرونا اهمیت اساسی دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل های اجرایی کرونایی بیان کرد: با توجه به مناسبت های مذهبی و ملی پیش رو به ویژه تعطیلات نوروز، ضروری است مردم نسبت به گذشته خود را بیش از پیش ملزم به رعایت قوانین بهداشتی کنند. 

 

وی اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون با جدیت در خط مقدم قرار دارد، توان تحمل بالا رفتن میزان شیوع بیماری کرونا را ندارد. 

 

عبداللهی عنوان کرد: شرایط حساس کنونیف ایجاب می کند تا تمامی اصناف، بسیج، فعالان اجتماعی و ارگان های مختلف به یاری دستگاه های اجرایی بیایند. 

 

وی در خصوص وضعیت برپایی مدارس در شرایط نارنجی کرونایی بیان کرد: به مدت ۲ هفته مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول به صورت غیرحضوری و متوسط دوم و دانشگاه ها نیز به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار می شود. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ضروری است ارائه خدمات در صنوف و اداره های استان با مشروط بودن کارت واکسن و ماسک همراه شود و در این زمینه اقداماتی در حال انجام است. 

 

 

کد خبر 1145037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha