ارتش انقلابی از ابتدا گوش به فرمان امام خمینی (ره) بود

امیردریادار سیاری با بیان اینکه ارتش انقلابی از ابتدا گوش به فرمان امام خمینی (ره) بود و با یک فرمان پادگان ها را تخلیه کردند گفت: امام خمینی (ره) از ابتدا نگاه عمیقی نسبت به ارتش و جایگاه آن در پیروزی انقلاب داشتند.

امیر دریادار سیاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک دهه فجر گفت: نقش ارتش در پیروزی انقلاب نقش بسیار بزرگی است و امام در  خرداد 42 میفرمایند: مسئولین مملکت و ای ارتش ایران بیدار باش  که تمامییت ارضی، اسلام و دینتان در خطر است.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: این سخنان امام (ه) نشان از آن دارد که بنیانگذار انقلاب اسلامی از همان زمان نسبت به ارتش و نقش  ارتش در مورد انقلابی که امام (ره) رهبری آن را بر دوش داشت آگاه بود و این امر با  نگاه عمیق امام (ره) پیش بینی شده بود.

 

وی ادامه داد: نمونه آن اینکه وقتی امام خمینی (ره) فرمودند پادگان ها را تخلیه کنید هیچ کس در پادگان ها نماند  تمام بدنه ارتش به انقلاب پیوست و پیروزی انقلاب رقم خورد با یک دستور امام مبنی بر تخلیه پادگان ها همه ارتش تخلیه شد  و بدنه ارتش به انقلاب پیوست.

 

امیر سیاری تصریح کرد: سران خودفروخته و وابستگان حسابشان مشخص بود اما بدنه ارتش در اختیار و فرمان امام (ره) بود و با فرمان امام خمینی(ره) پادگانها تخلیه و انقلاب به پیروزی رسید.

 

 

کد خبر 1145073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha