دشمن نسبت به جایگاه مساجد هراسان است/ برخورد با عاملان خسارت به مساجد

حجت الاسلام ابطحی با بیان اینکه مساجد از مهمترین پایگاه های انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن نسبت به جایگاه مساجد هراسان و نگران است و این مراکز مورد حجمه قرار می دهد.

حجت الاسلام «سید صادق ابطحی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به آتش زدن در مسجد امام سجاد(ع) اصفهان و فعالیت شبکه های معاند برای خسارت به مساجد اظهارداشت: دشمن پایگاه مهم انقلاب اسلامی مثل مساجد را هدف قرار داده تا مانع از پیشرفت اسلام و نظام باشد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با اشاره به اینکه ائمه جماعات و مردم متدین نسبت به توطئه دشمنان هوشیار باشند، افزود: دشمن نسبت به جایگاه مساجد هراسان و نگران است و این مراکز مورد حجمه قرار می دهد تا به اهداف خود برسند.

 

وی با بیان اینکه دشمن نقش مساجد در هراس است و نمی تواند این پایگاه های مهم را تحمل کند، تصریح کرد:  صدمه به این مراکز را مورد تبلیغ قرار داده و برخی از منافقین داخلی و افراد فریب خورده هم آنان را همراهی می کنند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با اشاره به خسارت به یکی از مساجد این شهر گفت: در ایام دهه فجر برای انحراف فکری مردم نسبت به ارزش های انقلاب و دستاوردهای نظام به دنبال جریان خسارت به مساجد هستند.

 

*برخورد با عاملان خسارت به مساجد

وی با اشاره به آتش زدن در ورودی مسجد امام سجاد(ع) اصفهان گفت: عامل و یا عاملین این حادثه بر اساس دوربین های مدار بسته قابل شناسایی و دستگیری خواهند بود.

حجت الاسلام ابطحی افزود: دستگاه های امنیتی و قضایی موضوع را پیگیری و با عوامل این حادثه برخورد خواهند کرد.

وی خطاب به افراد فریب خورده در این خصوص یادآورشد: برخورد با عاملان خسارت به مساجد برخورد قاطع و جدی خواهد شد.

کد خبر 1145937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha