پیگیری مصوبات حضور رئیس جمهور در محله هرندی توسط ائمه جماعات و مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام کمالی گفت: نشست ائمه جماعات مساجد هرندی با حضور نمایندگانی از مرکز رسیدگی به امور مساجد و شهرداری، به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی و با محور موضوع حضور رئیس جمهوری در این محله، در کاهش این آسیب‌ها در مسجد اعصار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن کمالی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به نتایج مثبت و سازنده حضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان به محله هرندی، اظهار کرد: البته پیش از این حضور شاهد تحولات مثبتی در این محله به ویژه در زمینه اتمام برخی از طرح های عمرانی و جمع آوری و ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها بودیم.

 

امام جماعت مسجد عصار (صاحب جمع) (واقع در تهران، خیابان صاحب جمع، نرسیده به میدان شوش) افزود: ائمه جماعات مساجد محله هرندی (عصار، فاطمه زهرا (س)، حضرت سیدالشهدا (ع)، مهدویه، صاحب الزمان (عج)، محمدیه، الهادی، نوری، قائمیه و الاقصی) پس از حضور آیت الله رئیسی در این محله، کارگروهی تشکیل دادند تا پیگیر مصوبات حضور رئیس جمهوری در  محله باشند که در همین راستا جلساتی با شهردار منطقه 12 و همچنین با فرمانده نواحی مقاومت بسیج و همچنین یک جلسه با فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) داشتیم.

 

وی اضافه کرد: نشستی با حضور ائمه جماعات مساجد و نماینده شهرداری منطقه 12 تهران، شب گذشته (دوشنبه، 18 بهمن ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام و المسلمین کارخانه، مسئول امور مساجد این محله برگزار شد که طی آن اعضا ضمن ابراز رضایت از اجرایی شدن بیشتر مصوبات حضور آیت الله رئیسی از محله هرندی، اعلام کردند که باید سمت و سوی این کار، برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی در محله هرندی باشد.

 

کمالی خاطرنشان کرد: ائمه جماعات مساجد محله هرندی همچنین مصوب کردند که با حضور و عضویت فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران در کارگروه آسیب های اجتماعی، این کارگروه بتواند با تلاش همه مدیران شهری و مردم خوب منطقه 12، گام های بلندی برای کاهش آسیب های اجتماعی در این منطقه بردارد. با تایید اعضا مقرر شد جلسات این کارگروه به صورت ماهانه در یکی از مساجد محله هرندی برگزار شود.

کد خبر 1146072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha