استقلال ایران اسلامی  بار دیگر مقابل دیدگان جهانیان به نمایش درآمد

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دراستان سمنان از لحظاتی پیش همزمان با دیگر اقصی نقاط کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ مردم ولایتمدار استان سمنان در جای‌جای این استان به همراه خانواده و با وسایل نقلیه خود به‌صورت موتوری و خودرویی با حضور در مکان‌های از پیش تعیین شده برای شروع راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

 

راهپیمایی امروز در ۵۰ نقطه از استان سمنان به صورت خودرویی و در مسیرهای تعیین شده در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و متناسب با شرایط کرونایی در حال برگزاری است.

 

مردم استان سمنان یک‌بار دیگر با فریاد شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا خامنه‌ای و ما ملت امام حسینیم و چسباندن شعارهای انقلابی بر وسائل نقلیه خود با خلق حماسه وحدت ملی بیعت مجددشان را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

 

مردم و مسئولان و مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی چهل سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور خود در این راهپیمایی گرامی داشتند.

 

مردم دیار قومس به ضیافت انقلاب اسلامی آمدند تا شکوه ۴۳ ساله انقلاب را جشن گیرند، شور و شوق کودکان و جوانانی که پرچم‌های رنگارنگ ایران اسلامی را درون خودرو و موتورها در دست گرفته‌اند، دیدنی است. آنان با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و دست بر سینه می‌گذارند و می‌گویند جانم فدای رهبر.

 

در مسیر حرکت خودروها در نقاط که جانمایی شده است گروه های جوانان به اجرای سرودهای انقلابی می پردازند.

 

بیست و دوم بهمن۱۳۵۷ را می‌توان روز بزرگ تاریخ، روز نشاط و شادمانی جبهه حق و روز مرگ بر مستکبران و جنایت پیشگان و یکی از آن روزهای خدایی و ایام الله نورانی ملت ایران دانست که با دستان بابرکت انسان‌های تربیت یافته در مکتب امام خمینی(ره) رژیم طاغوت را در هم شکستند.

 

۲۲ بهمن هر سال دشمنان با خیال واهی چشم به رفتار مردم ایران می دوزند اما این ملت غیور و ولایتمدار همچون گذشته بار دیگر همه معادلات دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی را بر هم زدند و با حضور پرشکوه خود بار دیگر به انقلابی که در بهمن سال ۱۳۵۷ نهال آن را آبیاری کردند، لبیک گفتند.

 

موج خیره کننده خودروهای شرکت کننده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، شور و نشاط انقلابی را بار دیگر به نمایش گذاشته است و مردمی از جنس غرور ملی هم اکنون عزت و عظمت و استقلال ایران اسلامی را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته اند.

 

 

کد خبر 1147210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha