برگزاری هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجه ‌ای در فارس

بر اساس مصوبات مقدماتی، هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجه ‌ای در هفته سوم اسفند با برگزاری رویدادهای گوناگونی در استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، بر اساس مصوبات مقدماتی هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجه ‌ای در هفته سوم اسفند با برگزاری رویدادهای گوناگونی برگزار خواهد شد.

با در نظر گرفتن جلساتی در روزهای آینده با دیگر اعضای کمیته اجرایی استان فارس و اعضای عملی امکان تغییر و اضافه شدن برنامه ها وجود خواهد داشت و مقرر شده است تا هر روز از این هفته با عنوان یکی از آثار نظامی و یا شب ‌های «هفت پیکر نظامی» نامیده ‌شوند.

هر شب نیز سه رویداد فرهنگی و هنری مانند نمایش خیابانی در فرهنگسراهای شهرداری یا پارک‌ ها، موسیقی و سخنرانی در راستای شناساندن نظامی گنجه ‌ای برنامه‌ ریزی و اجرایی خواهد شد.

اعضای کارگروه کمیته اجرایی استان فارس در روز چهارشنبه نشستی در همین راستا با مدیران این کارگروه خواهند داشت و اعضای کارگروه استانی شامل معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، حوزه هنری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش استان فارس، دانشگاه شیراز، بسیج هنرمندان و ... هستند.

خاطر نشان می شود، دومین نشست کمیته اجرایی هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجه ‌ای با حضور «غلامرضا یوسفی ‌نژاد»، معاون توسعه مدیریت و منابع، «بهروز مرامی جدیدی»، معاون هنری و سینمایی، «مهدی امیدبخش»، معاون فرهنگی و امور رسانه و «غلامرضا خوش‌اقبال»، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فارس برگزار شد.

کد خبر 1148006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha