جشن بزرگ «ولایت» در کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) از برپایی جشن بزرگ ولایت به همت فعالان این کانون همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر خبر داد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن بزرگ ولایت به همت فعالان این کانون همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: در این جشن از فعالان کانون و مسجد نیز تجلیل و از خدمات فرهنگی و معنوی آنها تکریم شد.

 

وی اعلام داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم معنوی به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برپا شد.

 

روشنی صبح یادآور شد: مولودی خوانی، اجرای سرود توسط اعضای کانون و پخش شیرینی از دیگر بخش های این مراسم بود که با استقبال خوب اهالی محله برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: تبیین سبک زندگی و سیره عملی مولای متقیان حضرت علی (ع) در بین فعالان کانون و اعضای محله از بخش های معنوی این مراسم بود که توسط امام جماعت مسجد بیان شد.

 

روشنی صبح تاکید کرد: در پایان مراسم زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) و شفای بیماران کرونا و فاتحه برای پدران آسمانی به ویژه روح پرفتوح حضرت علی (ع) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز برگزار شد.

 

 

کد خبر 1148864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha