سفارش هیچ گروه و نماینده‌ای را در وزارت کار نمی‌پذیریم/ مردم باید طعم شیرین عدالت اجتماعی را بچشند

حسینی گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سفارش هیچ فرد، گروه و نماینده‌ای را نمی پذیریم و  شایسته گزینی مهم ترین اصل برای ما در انتصاب ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» امروز (یکشنبه ۱ اسفند) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهارکرد: برقراری عدالت در این دولت برای ما یک اصل و اولویت است و هرجایی که فساد و تبعیضی وجود داشته باشد باید با آن مبارزه کنیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خدمت رسانی، حل مشکلات و راه انداختن کار مردم جدا از اینکه یک وظیفه و تکلیف سازمانی است، امری شرعی و جزو آموزه های دینی ما نیز هست که باید همه ما آن را مورد توجه قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه برخورد با فساد و تبعیض در هر سطح و جایگاهی از برنامه های اصلی و اساسی دولت است، افزود: مردم از این دولت انتظار تغییر و تحول دارند و باید خدمات به مردم بیشتر و عادلانه باشد. همه مدیران باید بیش از پیش به محرومان و مستضعفان توجه کنند.

 

حسینی با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سفارش هیچ فرد، گروه، نماینده و غیره را نمی پذیریم خطاب به مدیر جدید اظهارکرد: اصلاح سیستم باید یک اولویت باشد و شرایط به گونه ای فراهم شود که خدمت به مردم تسهیل شود.

 

وی با بیان اینکه مردم باید طعم شیرین عدالت اجتماعی را بچشند، گفت: این کار نیازمند مدیریت و اقدامی جهادی و انقلابی است.

 

کد خبر 1149991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha