لزوم تسریع در احداث مدرسه روستایی توسط نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم

شفیعیان گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم طبق تفاهم نامه ای که چهار ماه پیش انجام داده، نسبت به احداث مدرسه در روستای «گلدامچه» این شهرستان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه ۵ اسفند) در دیدار با مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم گفت: تقریبا چهار ماه از خبری شدن موضوع امضا همکاری نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم، برای ساخت یک مدرسه سه کلاسه در روستای «گدامچه» می گذرد که هنوز هیچ اقدام عملیاتی انجام نشده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به موانع اجرایی شدن این پروژه خواستار تسریع در روند اجرای این طرح ویژه دانش آموزان منطقه محروم روستای «گلدامچه» بخش «کردیان» شد.

 

«پیمان کنعان» نیز در این جلسه دستور اجرایی شدن این وعده را به زیر مجموعه خود داد و گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم با رایزنی که در مجمع عمومی شرکت داشته ام متعهد شده ایم  مبلغ ۲ میلیارد تومان به این پروژه برای امسال اختصاص دهیم.

 

مدیر عامل سیکل ترکیبی جهرم عنوان کرد:  قول می دهم به همین میزان نیز بودجه ای برای ادامه پروژه در سال مالی آینده در نظر گرفته شود.

 

شایان ذکر است این مدرسه قرار است به صورت سه کلاسه با زیر بنای ۳۶۰ متر مربع با اعتبار اولیه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ساخته شود.

کد خبر 1151218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha