غذای گرم کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریزدر سفره نیازمندان

آقاجانی گفت: به مناسبت عید بزرگ مبعث و در مرحله ۲۷ از اهدای کمک های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری با مشارکت خیرین وپایگاه مقاومت بسیج مسجد،۱۲۰ پرس غذای گرم طبخ و اهدا شد.

«اصغر آقاجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک عید بزرگ مبعث،اظهار داشت: به همین مناسبت و در قالب احسان امام حسین (ع)،۱۲۰ پرس غذای گرم در روز عید مبعث طبخ و در بین خانواده های کم بضاعت در منطقه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: از جمله آثار ارزشمند احسان و نیکوکاری، اجر و پاداشی است که در دنیا، نصیب انسان‌های خیر می‌شود. در واقع خدای سبحان به نوعی اعمال و رفتار خوب و شایسته نیکوکاران را در همین دنیا، مورد لطف و عنایت قرار داده و جبران می‌نماید

آقاجانی با بیان اینکه خدای سبحان در مورد اجر و پاداش دنیوی احسان و نیکوکاری می‌فرماید: «فئاتهم الله ثواب الدنیا و حسن ثواب الاخره و الله یحب المحسنین؛ خداوند پاداش این جهان، و پاداش نیک آن جهان را به آنها داد و خداوند نیکوکاران را دوست می‌دارد»،افزود: در همین راستا فعالان کانون و مسجد با مشارکت خیرین و پایگاه مقاومت بسیج،و در تداوم کمک های مومنانه خود،در مرحله بیست و هفتم،۱۲۰ پرس غذای گرم طبخ و با حفظ حرمت در درب منازل این عزیزان توسط مدیر مسئول کانون،اهدا شد.     

وی با اشاره به توزیع اقلام معیشتی،غذای گرم و گوشت قربانی بین افراد بی‌بضاعت، بیان کرد: مبلغ ۴ میلیون تومان از نیات خیرین برای تهیه و طبخ و توزیع این مرحله هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی ضمن قدردانی از تلاش و مشارکت همه‌جانبه خیرین،اعضای کانون،بسیج،نمازگزاران،خاطرنشان کرد:مرحله ۲۸ اهدای بسته های معیشتی با همت خیرین در روز های آینده و در ایام ماه مبارک شعبان،اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1152924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha