اختصاص زمین رایگان و یک واحد مسکونی به خانواده ۴ قلوها در شهرستان‌های کلاله و علی‌آبادکتول

حسینی گفت: امروز با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یک قطعه زمین ۳۰۰ متری به خانواده ۴ قلوهای کلاله ای و همچنین یک واحد مسکونی به خانواده ای با همین شرایط در علی آبادکتول واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کلاله، «سیدمحمد حسینی» در حاشیه دیدار با خانواده دارای فرزند 4 قلو در این شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده، امروز قطعه زمینی 300 متری به خانواده ای که دارای فرزند چهارقلو بوده در روستای ملاشیخ غراوی شهرستان کلاله واگذار شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: واگذاری این زمین در قالب فروش اقساطی 10 ساله شامل دو سال تنفس و 8 سال پرداخت اقساط بوده است. همچنین بنیادمسکن استان گلستان این آمادگی را دارد تا حمایت های لازم را برای ساخت و ساز واحد مسکونی شامل تسهیلات، کمک های بلاعوض و خدمات فنی رایگان به این خانواده ارائه دهد.

 

وی افزود: همچنین امروز در روستای رحمت آباد شهرستان علی آبادکتول نیز یک واحد مسکونی 75 متری به خانواده دارای فرزند 4 قلو اهدا خواهد شد. این واحد مسکونی دارای 280 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و 50 میلیون تومان کمک بلاعوض بوده است.

 

حسینی توضیح داد: این اقدام در راستای اجرای مواد 3 و 4 قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده مصوب مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

 

 

کد خبر 1153661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha