راهکار وزارت نیرو برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام/ پروژه های خوبی برای رفع مشکلات گلستان مصوب شد

محرابیان گفت: با تعداد زیادی پروژه نیمه تمام در حوزه وزارت نیرو مواجه هستیم که باید آنها را اولویت بندی کنیم تا بتوان بخشی از این پروژه ها را تکمیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر محرابیان»  امروز «جمعه ١٣ اسفند» در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهارکرد: متاسفانه با حجم وسیعی از پروژه های نیمه تمام رو به رو هستیم که شرایط مناسبی را در طول سال های گذشته طی نکرده اند.

 

وزیر نیرو درباره برنامه های خود درباره پروژه های نیمه تمام گفت: مهم ترین برنامه ما اولویت بندی پروژه های نیمه تمام برای اتمام کار و شروع پروژه های اضطراری است. 

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از فایده های سفرهای استانی این است که پروژه ها به صورت میدانی بررسی و در خود استان تصمیمات لازم گرفته می شود و همه در دولت مکلف به اجرای این تصمیمات هستند.

 

محرابیان با اشاره به برگزاری جلسه های مختلف در حوزه انرژی گفت: برای جلسه گلستان چند جلسه با حضور نمایندگان برگزار شده که نتیجه آن 18 مصوبه شده که اگر به موقع اجرا شود بخش قابل توجهی از مشکلات استان برطرف خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی برای رفع مشکلات استان گلستان پیش بینی شده است، ابراز امیدواری کرد با اجرای این مصوبه ها بخش قابل توجهی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

 

کد خبر 1153680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha