فعالیت فرهنگی و هنری عامل جذب به مساجد است/نوآوری و خلاقیت در کانون های مساجد

حجت الاسلام معتمدی با اشاره به سالروز تاسیس کانون های مساجد گفت: فعالیت فرهنگی و هنری عامل جذب به مساجد است.

حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهارداشت: مساجد پایگاه امن الهی و مرکزی برای آموزش، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری و مرکز توسعه

مبانی فرهنگی و دینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ارکان کارآمد در ترویج فرهنگ دینی به شمار می روند که در دهه هفتاد بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب در جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی تشکیل و فعالیت های آن اثر بخش

بوده است.

 

وی ادامه داد: مجاهدت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دو دهه گذشته سرمایه ای ارزشمند برای جامعه محسوب می شود که مخلصانه و بی ادعا گونه فعالیت فرهنگی انجام می دهند.

حجت الاسلام معتمدی با اشاره به شبکه گسترده مساجد و کانون های فرهنگی و هنری در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: این چنین حرکتی در توسعه عدالت فرهنگی و دسترسی به امکانات فرهنگی و هنری کارساز است.

 

وی به کارکردهای هنری کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و یادآورشد: : فعالیت فرهنگی و هنری عامل جذب به مساجد بوده است.

 

*نوآوری و خلاقیت در کانون های مساجد

 

به گفته دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان ابتکار و نوآوری در کانون های مساجد برای جذب به کانون و گسترش مفاهیم اسلامی مهم بوده که در بسیاری از این مراکز نهادینه شده است.

 

وی ادامه داد: تیم مدیریت کانون های مساجد تمام توانایی و ظرفیت خود را برای خدمت به مردم و رشد دینی و اعتقادی و پیشرفت استعدادهای نسل جوان و نوجوانان صرف کرده اند.

حجت الاسلام معتمدی افزود: تلاش و همت افراد فعال در کانون های مساجد برای اداره این مجموعه ها مهم و گسترش فرهنگ اسلامی قابل تقدیر است.

کد خبر 1155653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha