تواضع و ولایتمداری از ویژگی‌های شهید امیری منش بود

حجت‌الاسلام همت‌پور در دیدار با خانواده شهید امیری منش گفت: واضع، حسن خلق و ولایتمداری از ویژگی های شهید امیری منش جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام مرتضی همت پور» به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های مساجد با خانواده شهید مسعود امیری منش دیدار و از آنها تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان تصریح کرد: تواضع، حسن خلق و ولایتمداری از ویژگی های شهید امیری منش جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی بود.

 

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا و جانبازان بزرگوار افزود: از خضوصیات بارز شهید امیری منش ارتباط مهربانانه و صمیمی با جوانان و نوجوانان، اخلاق خوب و سعه صدر بود که باعث جذب آنها به مسجد و هیات می شد.

 

حجت الاسلام همت پور اضافه کرد: جانباز شهید تفکرات مسجدی و انقلابی دهه شصتی خود را تا سال 1400 و تا هنگام شهادت حفظ کرد و هیچگاه از سفره انقلاب خود را صاحب حق نمی دانست و امیدواریم فرزندان ایشان ادامه دهنده راه نورانی آن شهید بزرگوار در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی باشند.

 

وی یاد آور شد: تواضع شهید بزرگوار آنچنان بود که بسیاری از جانبازی 70 درصدی ایشان خبر نداشتند و پس از شهادت ایشان متوجه شدند که این رفتار متواضعانه ایشان و خلق حسن و مهربانی ایشان در اذهان باقی خواهد ماند.

 

کد خبر 1155965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha