مراسم كاشت نهال به مناسبت سالروز تأسیس کانون ها در منطقه خلجان تبریز برگزارشد

به همت و با تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم مسجد صاحب الزمان منطقه خلجان تبریز،۲۰ نهال به یاد شهداء در وادی رضوان منطقه غرس شد.

«محمد باصریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به  گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد،اظهار داشت: در این راستا ۲۰ اصله نهال در آئین گرامیداشت هفته درختکاری با حضور فعالان کانون در محل وادی رضوان منطقه کاشته شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم مسجد صاحب الزمان منطقه خلجان تبریز گفت: درخت مظهر زیبایی و حیات و یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های بیکران خداوند است که بخش مهمی از نیازهای انسان را برآورده می‌سازد.

باصریان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در هفته منابع طبیعی یک نهال غرس کرده و مردم را نسبت به این مهم سفارش می کنند؛افزود:در همین راستا تعداد ۲۰ اصله نهال به یاد شهدای محله به مناسبت بیست و نهمین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در وادی رضوان کاشته شد.

وي با بیان اینکه درخت كاري يك سنت پسنديده است و تقارن آن با اعياد شعبانيه ويژگي ممتاز و مضاعفي پيدا مي‌كند،افزود: كاشت نهال به ياد شهداء و با حضور هیئت امنای مسجد و تعدادی از اعضای کانون برگزار شد.

مدیر مسئول کانون با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری داشته باشند،خاطرنشان کرد:خداوند این موجود سبز و بابرکت را مایه عبرت، حکمت و قدرت خویش قرار داده است و ما نیز در جهت باروری این حکمت بی نظیر و ارزشمند تلاش خواهیم کرد

کد خبر 1156490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha