آماده باش یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان ایلام در تعطیلات نوروز

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با توجه به فراسیدن تعطیلات نوروزی یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان ایلام در تعطیلات نوروزی برای صیانت از اراضی ملی در حالت آماده باش هستند.

«عبدالله بهادری» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: درسال 1400 طی 110 عملیات رفع تصرف(107 مورد رفع تصرف فوری و ۳ مورد اجرای احکام قضایی) نزدیک به 73 هزار متر مربع ( 72585 متر مربع)به ارزش بیش از  89  میلیارد تومان از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شد.

 

وی با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخوردقانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

 

بهادری تصریح کرد: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تعرض به زمین های ملی و دولتی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اشخاصی که قصدخرید ملک در هر نقطه از شهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم از اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان و ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای مختلف به عمل آوردند تا در دام اشخاص زمین خوار و سودجو گرفتار نشوند چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمینهای ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد. 

کد خبر 1158157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha