کشور همواره نیازمند تفکر و بینش بسیج است

قناعت با بیان اینکه کشور همواره نیازمند بینش، منش و کنش بسیج است، گفت: کشور و نظام همواره به بسیج نیاز دارند و بسیج همیشه کمک حال دولت ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز(26 اسفند) در جلسه دیدار با نخبگان و مسئولان قشرهای 19 گانه بسیج ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان و عید نوروز، گفت: امید است در سال جدید شاهد موفقیت های روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی باشیم.

 

وی با بیان اینکه کشور همواره نیازمند بینش، منش و کنش بسیج است، گفت: کشور و نظام همواره به بسیج نیاز دارند و بسیج همواره کمک حال دولت ها برای ارائه خدمات به مردم بوده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هر موقع که دست نیاز به سوی بسیج دراز شده، بسیج کامل به میدان آمده است، گفت: این موضوع در دوران دفاع مقدس و بعد از آن هم در موضوع سازندگی کشور بسیار مشهود است و هر جا که لازم بوده بسیج از نظام دفاع کند کرده است.

 

قناعت با بیان اینکه باید تفکر بسیجی همواره در جامعه جاری باشد، اظهارداشت: یکی از رسالت های سنگین همه ما این است که باید تفکر بسیجی را در جامعه جاری کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی و نجات کشور از مشکلات اقتصادی نیازمند تفکر بسیجی است، اظهارداشت: امروز نباید اجازه داد تا تفکر ناب بسیجی که به برکت خون شهدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری در سطح منطقه و سایر کشورهای جهان در حال شکل گیری است، در داخل کشور کمرنگ شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شالوده تمام کارهای ما این است که همچنان تفکر بسیجی پویا و بانشاط در جامعه بماند، افزود: باید نتایج نشست های کارگروه های مختلف بسیج به بدنه اجرایی استان برای خدمت بهتر به مردم کمک کند.

 

قناعت با بیان اینکه شورای اندیشه ورز بسیج برای شورای فرهنگ عمومی استان می تواند تولید محتوا درست بکند، گفت: در موضوع تولید محتوا برای نظام، تاکنون در کشور ضعیف عمل شده است لذا باید در زمینه تولید محتوا و مبارزه با خرافات بیشتر کار کرد.

 

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا سم پاشی هایی که دشمنان در راستای تخریب نظام دارند را خنثی کنیم، گفت: تمام نگاه و امید ما به بسیج است که در مقابله با انحرافات و کج روی ها مقابله می کند و در مقابل تمام هجمه های متنوع دشمن علیه نظام در میدان است.

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: هیات های اندیشه ورز بسیج برای پاسخ به هجمه های انحرافات دشمنان در میدان باشند و کمک کنند.

 

همچنین در ابتدای این جلسه که دو ساعت و نیم به طول انجامید هر یک از مسئولان اقشار مختلف بسیج دیدگاهها و نظرات خود را بیان کردند.

 

آمادگی بسیج برای کمک به دولت در حل مشکلات استان، کمبود پزشک متخصص در بیمارستان های تامین اجتماعی، لزوم توجه بیشتر به قشر کارگر، تسریع در روند انتصابات مسئولان استانی و شهرستانی، بالاتر رفتن سعه صدر مدیران در مواجهه با انتقادها، لزوم انجام جهاد تبیین در دانشگاهها و مدارس و برگزاری کارگاههایی ویژه همین موضوع برای مدیران دستگاههای، جلوگیری از موازی کاری در امورات فرهنگی، توجه بیشتر به هیات های مذهبی و پرورش مداح طراز انقلاب اسلامی، آمادگی بسیج برای کمک به دولت در اجرای معماری ایرانی اسلامی از جمله مهمترین مواردی بود که توسط اقشار بسیج در دیدار با استاندار مطرح شد.

کد خبر 1158894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha